Brändilupaus Arvojen metsästys -työpajan avulla
Mitä brändisi lupaa?
Arvojen metsästys -työpaja herättää ajattelemaan omaa liiketoimintaa syvemmin. Pidemmälle kuin myytävän tuotteen tai palvelun ominaisuudet.
Luonnollinen paikka arvoille on brändilupaus, mutta merkityksellisyyttä voi tuoda esiin arjessa kaikessa tekemisessä ja mm. brändin tarinassa. Brändilupaus toimii, kun se sisältää arvon tai merkityksen, joka ratkaisee ostopäätöksen. Mukana on siis tunne oikeasta päätöksestä, wau!
Etsimme yhdessä erilaistavaa, liiketoimintaasi istuvaa arvoa, jolla jäät mieleen. Olemme onnistuneet, kun brändisi herättää aitouden tunnetta, jonka voit todeksi näyttää.
Parhaimmillaan arvosi, olipa se brändilupauksessa tai ei, saa asiakkaasi ajattelemaan: – Tämä on ihan minulle!
Työpajassa metsästetään yhdessä ja erikseen tuotteellesi tai palvelullesi arvoa, jolla saat uutta kulmaa ja buustia. Jalostusarvo toimii, jos työpäivääsi kuljettaa jatkossa terhakkaan arvon tuoma kirkkaanpunainen lanka.
Arvojen metsästys -työpaja sisältää mm.
- miksi arvoilla on väliä?
- millainen on hyvä brändilupaus?
- mikä arvo tai merkitys sopisi meille?
- miten arvoilla vaikutetaan?
Mitä hyötyä saat?
- opit, miten arvoilla vaikutetaan
- näkemystä omaan tekemiseen
- yhteistä buustia, jota viette kaikki eteenpäin niin, että näkyy
Kenelle Arvojen metsästys -työpaja sopii?
- yrittäjälle, joka haluaa uudistaa yritystään, tuotettaan tai palveluaan
- päättäjälle, joka haluaa tason nostoa, lisää katetta ja uusia asiakkaita
- päättäjälle, joka haluaa mahdollistaa yhteisen työpajan tiimilleen
Työpajan kesto 2–3 tuntia.
Kirsi Virtanen
Virtausyrityspalvelut
“Oli tosi hyvä setti ja sain paljon uusia kulmia oman brändin markkinointiin. Kiitos vielä!”