Brändiuudistus.
Brändiuudistus.

Verraton brändiuudistus on kasvua

 Onko uuden aika? Yksinkertaisen brändiuudistuksen paikka? 

Verraton brändiuudistus on yksinkertaisuutta ja se edellyttää, että uskallat luopua jostakin. Päätät ottaa askeleen kohti selkää tavoitetta ja tason nostoa.

Verraton brändiuudistus. Puhekuplan kysymys.Miten toimitaan? Teemme tiivistä yhteistyötä, jonka jälkeen brändin perusasiat ovat selkeitä ja tavoiteasiakas tunnistetaan. Brändityöpajan jälkeen tiedetään miksi tehdään, mitä tehdään, kenelle ja kuinka.

Brändäys lähtee asiakkaan tunnistamisesta ja hänen maailmankuvansa ymmärtämisestä. Etsimme asiakasta puhuttelevaa arvoa tai merkitystä. Mietimme, miten tekeminen eroaa kilpailijoista. Kun arvo tehdään todeksi, saadaan magneetti, joka on aito ja herättää ihmisessä luottamusta. 

Tavoitteena on tuottaa edellytykset kasvulle ja brändin vahvistumiselle reippaalla otteella ja yrityksen pääpiirteisiin keskittyen. Olemme valmiita, kun brändillesi on löydetty selkeä, uusi suunta.

Pakettiin kuuluu brändin sanomaa kuvastava logo ja visuaalinen ilme. Visuaalinen ilme voi olla graafisia elementtejä tai kuvien käyttötapaa. Logosuunnittelu saa innoituksensa, kun brändin ydin on kirkastettu. Mitä uniikimpi, sen valoisammalta näyttää tulevaisuus!

Verraton brändiuudistus livenä tai verkossaBränditoimisto Hurra. Puhekuplan huudahdus.

Brändiuudistus on toteutettavissa perinteisesti kokoontumalla työpajaan, jossa käydään peruspilarit läpi mahdollisimman laajalla porukalla.

Vaihtoehtona on tehokas brändityöpaja verkossa, jolloin kokoonnumme yhteisen asian äärelle. 

Logoehdotukset käydään yhdessä läpi verkkopalaverissa, jonka jälkeen logo ja visuaalinen ilme viimeistellään brändikirjaan. Siihen on kiteytetty brändin tehtävät yksinkertaisin lausein, jotta uusi brändi pääsee ripeästi ja oikeasti käytäntöön. 

Verraton brändiuudistus sisältää työpajan, jossa mm.

  • nykytilanteen arviointi
  • mikä muuttuu ja miksi?
  • asiakkaan ymmärtäminen syvemmin
  • markkinointi ja myynti ihmislähtöisesti saman viestin viejinä

Mitä hyötyä saat?

  • selkeän kuvauksen brändisi sisällöstä ilman jargonia
  • tekemiseen mukaan tunnetta ja uutta, vahvaa kulmaa
  • näkemystä ja sisältöideoita myyntiin ja markkinointiin
  • tehoa brändisi kohtaamispisteisiin
  • käyttöösi uuden logon, visuaalisen ilmeen sekä niiden käyttöä ohjaavan brändikirjan
  • projektin, joka viedään läpi napakalla aikataululla
  • saat käytännön pian rullaamaan

Kenelle Verraton brändiuudistus sopii?

  • onnistumista ja kasvua janoavalle, jolla tuote/palvelu on lähtökohtaisesti olemassa ja kunnossa
  • sinulle, jolla on fiilis, että jotain puuttuu, mutta et tiedä mitä
  • aktiiviselle esihenkilölle, joka haluaa tuoda uutta ja innostaa koko porukkaa terävöittämään brändiä yhdessä
  • yrittäjälle, jolla on vahva kutsumus, mutta jolla aika on tiukalla tehdä kaikkea itse

Kokonaisuuden kesto  2–3 viikkoa sisältäen kaksi työpajaa (kesto 2 x 2 h).
Verkkovaihtoehdossa 2–3 viikkoa sisältäen kolme työpajaa (kesto 3 x 1 h).